Skip to content
Čeština (Česká republika)Deutsch (DE-CH-AT)Polish (Poland)English (United Kingdom)
Home trasa N
Cyklotrasy - trasa N Tisk Email
n1
Projedeme jeden z nejkrásnějších úseků hřebene Kačenčiných hor. Dostat se nahoru ale nebude vůbec jednoduché, stoupání bude čertovsky náročné - pojedeme totiž ze Zdobnice Čertovým dolem (bílá KČT 4308) a věřte, že "Čerťák" je postrach i špičkově trénovaných cyklistů. Tlačit kolo nebude žádná hanba a ta dřina za to určitě stojí. V sedle Pod Homolí odbočíme doprava po červené KČT 4071 (ne pěší červenou turistickou značkou!) a pojedeme cestou, které se říká Bunkrovka.n2
TIP: Jeďte opatrně, Bunkrovka vypadá jako silnice, ale je to jen horská cesta, která může překvapit dírou, hrbolem, padlým stromem…
TIP: Úkol pro všímálky: až skončí serpentiny a Bunkrovka dosáhne svého vrcholu, hledejte vlevo šindelovou střechu Kunštátské kapličky. Prohlédněte si ji, ale kola nechte na asfaltu.
Za pár vteřin dojedeme na Pěticestí (kiosek s občerstvením).n3
TIP: Přepočítejme jim to tady. Nemělo by se místo správně jmenovat Šesticestí nebo dokonce Sedmicestí? (v nejbližším okolí opravdu odbočují ještě další 2 cesty - červená pěší na Komáří vrch a na Kunštátskou kapli, ale "hlavní rozcestí" je opravdu pěticestné).
Pokračujeme po červené KČT 4071 pod Komářím vrchem do sedla Mezivrší. Odtud náramným sjezdem do Říček (KČT 4075) a pak přes kopeček do Zdobnice (KČT 4070).